Afterwork

Efter en hel dags åter hämtande är man någorlunda människa igen.. Sov fasen till 17.. Ångest.. Fast jag hade kul så länge de varade och tackar gudarna för alla gulliga runt omkring mig som ser efter mig. Puss på er! Ni vet vem ni är;) öl på jobbet, bowling och mer öl, mat och mer öl, shots, drinkar och champagne.. Ja fy säger jag då bara! Inte en droppe till på länge känner jag nu!!

Kvällen har annars inte vart så pjokig. Är i byn och har fått mig mat, firat pappa på fars dag(i förskott), hälsat på farmor och bara "varit". Skönt!:) imorn blir de och spinna som en idiot, få ut allt skit som jag hällde i mig igår, hoppas bara man får plats(står som reserv om nån bokar av passet).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0