Glader

Hej å hå! Vilken bra dag det vart idag!:D
Arbetat och slitit som vanligt till 17. Dock lite mer variation i arbetet blev de idag. Jag har fått hänga med på Bragegatan (våran plåtavdelning), en sväng och kollat in den anläggningen, sortiment lite mer osv. De är nämligen en avdelning på jobbet som man inte har så mycket att göra med om man inte jobbar med det. Sen har jag också börjat träna lite mer om offertsystem som leverantörerna har och massa sånt. Jag blir så sjukt taggad och motiverad att jobba när man får testa nya områden, och framför allt när de finns andra som peppar en och vill lära en:) sen har jag även fått två erbjudanden att gå på hockey till veckan, så tisdag och torsdag blir de Coop med olika sällskap:)

Kvällen har spenderats i byn. Kollade in Johans och Malins hus som kom i måndags och de ser riktigt fint ut!:) sjukt att ett hus kan komma upp så fort! De är ett Älvsbyhus.
Äh vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om. Så de är väl lika bra att göra sig klar för kvällen och krypa till kojs:) hörs! Kram / E

Psst., bilden är tagen i måndags två timmar efter alla delar kommit på plats,så de är mycket mer färdigt nu:)


Trackback


RSS 2.0