16/8

Host host host! jag slutar inte hosta..värst är det innan man ska sova och när man vaknar, vill bara att det ska försvinna så man inte behöver ha detta när vi åker. men det borde hinna försvinna för det är ju 2½ vecka kvar så:) var bara tvungen att börja lägga iordning en hög med saker som jag ska ha med mig, dock sånt som jag inte lär använda innan avresa som solkrämer, shorts och sånt. Hade egentligen velat ta med resväskan från mamma och pappa idag när jag var där efter jobbet men det blev sån brådis när jag skulle fara så skippade det. Har iaf hängt med mammsen hemma i byn och käkat middag där, perfekt med matlådan klar till imorn;) Sen kommer mamma, pappa, Fredrik och Amanda hit imorn och käkar middag med mig om jag har tur, där så mycket trevligare med sällskap när man ska äta och speciellt när det ska ätas taco, puls att det är så jäkla svårt att bara göra till en person.

annars ligger jag i sängen och vill bli trött så man kan somna nån gång.. så jag ska göra ett försök:) men inna jag avslutar de här inlägget vill jag bara grattulera Madde som fyller 20år idag, stort grattis till henne! hoppas du haft en kanondag:)

På återseende Kram Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0