Fest hos sussie

festen hos sussie igår blev riktigt lyckad tycker jag iaf, vi spelade spel, körde musik-quis och surrade och svamlade på. sen drog vi på allstar där dom äntligen fattade att man ska ha ett dansgolv, vilket innebar att det var där vi var mest hela kvällen;) hade iaf svin kul!:)
nu ligger jag i soffan och bakisdegar(fortfarande) eller egentligen väntar jag på att nån buss ska gå in mot stan. Det går en buss kl18.58 vilket innebär att bussen inte får vara två minuter sen för att jag ska kunna åka. hatar de där nya med att man inte kan betala med kontanter.  
 synd att jag inte har nå bilder från igår att lägga upp. nå ja, på återseende Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0