Ge mig helg NU!

goddag på er!(eller kväll menar jag)^^
ikväll blev en riktigt skön kväll, har slöat på här hemma helt ensam och(hör och häpna) inte vart uttråkad och kännt mig ensam. har tvättat en maskin med kläder och nu tvättar jag ett par convers som så förjävliga ut sen lulekalaset..
annars har jag vart en sväng till mammi och pappi igår och åt middag och surra, blev där till halv 10 och sen var det bara piss-och-gå-och-ligg. Måndag blev en helkväll med massa fix och trix här i läggan, pappa, mamma och veronica var här och hjälpte mig. pappa monterade belysning i mitt vitrinskåp och satte upp lite tavellister sen satte vi upp väggord i vardagsrummet tömde balkongen på blommor som nu börjar ha gjort sitt. dom blev så himla fula av regnet som har vart nu.

längtar för övrigt så himla mycket tills det blir helg igen.. känner mig så himla trött just nu så kan behöva vila. dock så lär det säkert inte bli så stillsam helg ändå. blir nog krogen minst en dag.

Nå ja Kram / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0