Snart helg!

åh nu är det alldelens försent för att blogga såhär kvällen innan helg, kommer inte orka upp imorn men gör mig kortfattad:) Har haft besök här ikväll av Madde och vi har tagit det riktigt lugnt med film tittande och snack:) sen har hon även fått sin födelsedagspresent som var från mig och amanda, ett superfint Thomas sabo -armband med en berloc som var en fransklilja(vill också ha!). hmm.. vad har jag mer gjort?.. Jo! jag fick nåt himla ryck nyss, efter att madde farit och jag duschat kom jag på att jag skulle behöva rengöra rutorna i duschen för dom har sett så äckliga ut. så jag gjorde det och när jag hade gjort det kom jag mig för att jag skulle lyfta upp golvbrunns- helvetet för att rengöra.. fy fan säger jag då. och där slutar jag skriva om det. rent blev det tillslut och det var behövligt:) och sisst men inte minnst så skurade jag golvet på toan, när jag liksom ändå var igång. Duktigt om jag får säga det själv och sen tror jag att jag avslutar dehär inlägget för nu somnar jag snart:) Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0