Söndag

men alltså serri, jag är ju störd.. jag har sovit till nu, kvart över två. har det någonsin hänt förr? tror fan inte det:S
kan ju bara konstatera att det blir tungt att somna i tid ikväll eftersom jag ska börja jobba 8 imorn. jaja eller så kanske jag behövde den sömnen. har trotts allt hostat mig galen hela natten, det liksom roslar när jag ligger ner och andas.. inte kul.
Gårkvällen tillbringades iaf med Isabell, Veronica och Malin då vi tog oss en cykeltur till stan och färjan där vi köpte oss en mat-bit med lite vin och avslutade med en drink innan vi åkte hemmåt. Skönt att bara ta det lugnt sådär, dricka med måttta;) 
Nu tänkte jag iaf pallra mig iväg till byn för att "ha gjort nåntin" idag;)
På Återseende Kram Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0