Tisdag

Haj haj, woho idag kan jag meddela att det är en mycket piggare och gladare Emma än det var igår, har även vart på jobbet idag vilket jag inte var igår så på bättringsväg är det:) dock så var jag totalt slut när jag slutade, men som tur var fick jag middagen serverad hos mormor och morfar så jag slapp ställa mig vid spisen när jag kom hem. Efter att ha ätit typ tre-rätters där så tog jag med in bror hem till mig för att få lite hjälp med uppdateringar, nedladdnings-grejer och och lite sånt som han kan och inte jag. ar nämligen sett ett avsnitt av "Pretty Little Liars" och tyckte det verkade vara en rätt bra serie så tänkte börja se den ikväll. men såklart så dör nerladdningen när den fått hem 90,4% av hela första sesongen..less:/ aja får prova en annan kväll, vore bara rätt skönt att ha nåt att glo på nu när det börjar bli tråk-höst.

nej men nu har ni fått höra nog för denna gång, blir nog ändå inte så länge till nästa uppdatering:)

Ha de gott! Kram♥/ E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0