Helg igen!

Tja på er alla!
Lördag idag, kanon! helgens jobb är just överstökat och jag ligger i sängen och käkar upp dom sista chipssmulorna från igår då Isabelle A och Veronica var här, en riktigt skön kväll må jag säga (blev dock rätt djupa samtalsämnen, men var nice iaf). Blir troligen återigen en kväll med dessa goa brudar, och eventuellt att vi tar oss en sväng in mot stan för ett glas vin på roasters eller nåt annat, känner att jag iaf inte ska festa för min jäkla hosta som inte vill ge sig..annars hoppas jag på en sväng till happis inom kort känner att jag beöver lite nya inrednings prylar hit till läggan för lite omväxling:P

I Torsdags har jag även hunnit med det årliga kräftfisket i prästholm i mormor och morfars stuga. finns väl inte så mycket att skriva om det men jag lägger upp några bilder så får ni se hur det var:)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0