vad fasen ska man har rubrik för?

hehe, åter igen.. jag är för lat för att skriva så ofta som jag bordeXD kan ju dra en snabb genom gång på allt som hänt sen sisst jag skrev, jag kan ju börja med jobbjobbjobb som vanligt, men faktiskt en rolig men tuffa vecka med mycket att göra och hinna med.. en av dagarna trog det över på tiden 40minuter efter att jag skulle slutat, men men det gjorde inte så mkt eftersom jag inte hade nå större planer den dagen. annars har det ju vart LK i helgen och de har vart en hård helg må ja säga. Men KUL!:D jag drog igång redan torsdag med grabbarna på jobbet, då vi hade lite förfest i lunchrummet med biljard spelande, musik och snack:) vi drog vidare in på området där det blev en GRYM kväll med härliga människor och mycket dans:) så klart avslutade vi det hela med burgare.

Fredag var en seg dag på jobbet må jag säga, jag kom hem kl.02.30 och skulle upp 05.30.. inte pigg tjej vettni;)
På kvällen var jag och Verre hemma hos malin på porsön där vi körde lite singstar, lekte lekar och spelade ölspel av olika slag, kul! sen hojjade vi in mot stan och mötte upp Isabell Ahlström och kollade lite på Håkan Hellström, lite nostalgi måste jag säga;) dock så hittade vi aldrig igen dom andra från förfesten men vi hade grymt kul ändå:) vi träffade även ett stort gäng från jobbet som sen tog oss in på VIP i Valhall- tältet, en upplevelse som jag inte glömmer:)

Lördag var jag med Sandra, Amanda, Sara, Isa och Maja, vi drog även då igång på porsön med förfest hos några av Amandas kompisar, trevligt trevligt:) jag tror dock att det var lite förstor grupp att vara med på ett sånt ställe för alla ville vara på olika ställen och man tappar bort varandra jämt så det blev lite rörigt. Men kul var det!:D

och slutligen idag(söndag) har jag (otroligt nog) inte vatrt nå bakis:O jag har vart riktigt flitig dessutom, jag har legat i som bara den! städat, tvättar lagat matlåor, bäddat rent i sängen, hamdlat mat och vart och hämtat min cykel från amanda. det ni;)
nä nu måste jag duscha innan jag kryper ner i min nybäddade säng♥
På återseende Kram Emma♥

ps. jag lägger in bilder från helgen sen;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0