Utomlandsresa på G!

fasen, har börjat kolla på utomlandsresor nu och det är totalt kört för min del.. jag måste bara åka nu! vore så jäkla nice! jag och verre har suttit här hemma hos mig och surrat "i munnen" på varandra och blivit galet ivriga. Och det bästa av allt är att jag har fått klartecken från jobbet att det bara är att sticka när jag hittar nåt som passar:D så nu vill jag bara börja packa och sticka, men vi kom fram till att vi måste hejda oss lite och sova på saken, så det blir bra:) Lutar iaf mest mot Cypern tror jag, men vindarna kan ju vända;)
Frågan är ju bara nu hur jag ska somna med allt dehär i tankarna.. grymt kul ska det bli iaf:P Nå ja, får försöka krypa ner under täcket så jag inte blir så oolidligt trött på jobbet imorn som jag var idag.. inte bra.

På återseende Kram Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0