Lördag

Nu var de nån dag sen jag skrev, men har vart så himla trött efter jobbet i veckan, sen har jag haft fullt upp med denna röriga lägenhet, har ju liksom inte vart så mycke förvaring här tills jag äntligen fått in lite hyllor i garderoben. men nu så:) såkulle dock behöva göra ett ryck med damsugarn och skura igenom hela läggan.  lär dock inte bli ikväll, den orken finns då inte nu iaf. kvällen kommer troligen tillbringas i min älskade soffa med ett glas vitt och en räktoast, Underbart!

Även gårkvällen vart lugn(eller ja, ingen utgång), direkt efter jobbet drog jag snabbt hem och tryckte i mig lite middag, sen till stan och möta upp Madde och Verran för att ta en fika och surra lite innan det var ´dags att kolla på Magnus Betnér på kulturens.. Vart riktigt kul och trevlig kväll måste jag säga, och betnér är verkligen SÅ bra!:)

Kanske uppdaterar lite mer ikväll om inspirationen är på topp, annars får ni ha de gött! Kram / E


förresten Julafton om 1 vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0