Besök av fina brudar:)

Jobb som vanligt idag, började dock inte så bra... försov mig för första gången nånsin. Dock så gjorde det inte så mycket för det hade vart så lugnt på morgonen, eller förresten hela dagen:) Jag tror jag liksom inte fattade att jag var trött eller nåt när jag stängde av klockan, stört:s Sen vaknade jag 08.10 och svor en hel del haha. Sen har jag och Lovisa planerat att dra igång en firmafest nästa vecka så vi får hoppas att så många som möjligt nappar, ju fler ju bättre;)

Nu har jag nyss kommit ur duschen och vänta på att Sussie och Ida ska komma hit och hänga med mig och typ bara ta det lugnt med chips och dipp;)nice:) aja måste sminka mig nu
 På Återseende Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0