Det börjar ju bra..

ojoj.. har nästan glömt bort bloggen, en dag efter att man startat den.. bra jobbat:s nå ja, har väl inte så väldans mycket att skriva om utom att jag har vart en sväng ut till stugan idag efter jobbet. Där bjöds det på middag som var grillad lax och potatis med två kalla såser och lite annat smått och gott;)inte alls illa:D sen har jag även vart på äventyr och hittat mig en halv liter vilda åkerbär:D.. men mamma får rensa dom;)perfekt, för det brukar ta sin tid^^hehe.
Ja, hur som helst så sprang bara tiden iväg, så jag hann inte ens käka efterrätten som mammi hade gjort, så den ska jag nog ta fram och smaska på n jordgubbar såklart såhär på sommarn^^

På återseende;) Kram Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0