lat på skriva

Fasen vad jag har vart lat senaste dagarna på skriva.. men det är som att man inte hinner med:) fredag var jag iaf på after work med jobbet, riktigt nice faktiskt. vi började i lunchrummet på jobbet med att käka lite pizza och förfesta lite sen blev det färjan som vanligt;) alltså jag har aldrig haft tråkit när jag festat med jobbet, alla är ju så himla goa, plus att jag hade med mig veronica vilket jag är väldigt glad för, tack för att du kom!♥
Lördag blev det dock en tung dag på jobbet, bakis och seg som fasen, men jag var ju inte den ända som var det haha:) sen på kvällen kom Veronica hit och vi chillade mest och snackade om allt och inget, så himla skönt bara! känndes fantastiskt också att inte behöva gå och lägga sig i vetskap om att man måste upp snart, så imorse sov jag (hör och häpna)till 11! Grymt härligt!:P
Den här dagen har jag annars mest vart ute och svängt på vägarna, har vart till prästholm och firat mormor som fyllde 69år idag och sen har jag var i byn till typ nu:) och där var helgen förbi och måndagen börjar fasen om en timme:/ jaja 7-16 denna och nästa vecka, ska bli skönt att komma hem något tidigare än annars, kvällarna bara försvinner annars ju.
Nå ja ska vara bättre på skriva oftare.. På återseende! Kram Emma♥
Lägger upp lite bilder från helgen som varit:)






Sussie och Emma :)


Utsiken från lunchrummet på jobbet


Åkerbär:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0