Söndag

pigg och allert.. ja eller så farligt är det inte faktiskt. Blev förresten färja igår med Sandra, Isa och Sara vilket var riktigt trevligt faktiskt, synd bara att et blev regn typ vid 12 så blev rätt så tidig kväll. Vi var iaf hos Sara först där vi beställde hem pizza, surrade och slökollade en film, som enligt mig inte var speceillt bra. jag hade då en rolig kväll som måste göras om:) 
Och nu då.. jo på typ en timma ska jag pallra mig iväg till veronica då vi ska åka ut till brändön och göra ett försök till att padla kanot. så nu vill jag få bort dom här jäkla molnen som täcker himlen och ha lite sol, men klarar vi oss från regnet får vi vara glada tror jag. Sen får vi se vad som sker under kvällen:)
Nu ska jag hitta nå kläder att ha till padlingen så på återseende:) Kram Emma 

Förresten! jag har shoppat igår! så jäkla kul med nå nytt, jag har hittat mig en ring från gina, två nagellack, en  topp från gina och jeans shorts från monki:D Hade tänkt lägga upp bilder på det men blev lite bängel, ja man ser ju lite på bilden vad jag hade på mig:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0