Sur- Torsdag..

Sjukt seg dag! sjukt tråkig dag! En kass dag helt enkelt.. plus att jag har ont i skallen som bara den också, aa så nu vet ni hur min dag har vart:)  och där tog min fantasi på vad jag vill skriva om haha;)
Nä men kan ju förresten skriva om hur vissa "fantastiska" kunder kan vara ibland.. det var så att jag var nere i butiken på jobbet då en kollega till mig ringer mig och ber mig komma upp för att det är en kund på kaminavdelingen som ville ha hjälp. Så jag traskar såklart upp och går fram till honom och frågar om han ville ha nån hjälp. Hans svar blir då "- jaha...jag pratade med någon annan", så jag svarade att, okej det kanske var med kjell då, men kan jag hjälpa dig med något ialla fall?. han blev lite tyst och sen sa han bara nä jag kommer en annan dag.. då avslutade jag med att säga, "du kan ju återkomma om du ändrar dig för jag kanske kan hjälpa dig iaf". alltså helt sjukt irri.. tjej och ung är ingen bra kombination inom byggbranchen må ja säga och det är inte första gången. 
Och nåt kul som hänt idag är ju att jag träffade Annika och Jonas Kaati på kvantum det var ju ett tag sen känns det som:)

nå ja, denna kväll lär bli mycket lugn, kanske att jag provar sova bort huvudvärken eller att man öppnar chpispåsen som jag just inhandlat och dippar lite:P det löser sig nog:) Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0