En seg vecka

Åhh, längtar så himla mkt till LK! och även till den här helgen förresten;) kan det vara ledighet man är sugen på?..hhehe^^ Nå ja, denhär veckan har vart så himla seg på jobbet, har i princip vart stendött, utom idag då på eftermiddagen då jag blev kvar till halv sex med kunder plus att jag började tidigare än jag skulle så blev en timma övertid idag, katsching!klirr i kassan;P
Sitter just nu iaf och försöker fixa lite "party-musik" i en mapp till på fredag då vi ska ha After work på jobbet så hoppas nu att jag lyckas, det brukar ju inte vara min starka sida de där med tekniska grejer:/ annars är det ganska lugnt här i läggan.. som vanligt.
 Har inte orkat uppdatera nå dom senaste dagarna med tanke på att jag var på vift igår till halv elva och sen har jag inte haft så mkt att skriva om, jag har förövrigt vart en sväng med veronica och paddlat lite kanot till havs i söndags, vilket jag inte har skrivit om fast det var grymt kul/skönt:) nå jå, på återseende!
Kram Emma♥ 







Kommentarer
Postat av: Sandra

jävlarnt vilka duktiga tjejer som paddlar så fint!! ;)

2011-07-28 @ 22:58:26
Postat av: Emma

jajamen, men det gick inte så fort hehe;)

2011-07-28 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0