En aning bättre

Hallå! här har ni en destå piggare tjej än sist jag skrev!:) har vart på ett så kallat "inredningsparty" i brändön hos Sara Jonssons mamma, spännande måste jag säga.. har aldrig vart på nåt liknande. mamma hade ju sånna där tupperwear-partyn när jag var liten, men det minns man ju inte så mycket av. nå ja, jag hittade mig en sak där som jag beställde, men jag har inte än bestämt om jag ska ha det själv eller och det ska bli en julklapp så ni får tyvär inte veta vad det är:P

annars har jag bara degat idag, käkat upp typ en halv brieost.. så jäkla gott! inte så nyttigt kanske, men säg till den gången jag är nyttig XD
Imorgon är det måndag hoppas på en bra vecka med goda nyheter;)
Sköt om er och ha det gött!

Kram♥ / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0