Halv åtta hos mig!

Go kväll!
Bloggar som vanligt via telen, så de går rätt segt men de får duga:) kvällen gick bra trotts allt och alla verkade mätta och belåtna, fast man vet aldrig:) nå ja jag är då nöjd, för bättre kan jag inte. Skulle dock ha fotat lite som sagt men jag glömde, men om jag flirtar lite med isa kanske jag kan få en bild så ni som inte var här får se vad jag bjöd på. Är iaf ledig imorn det är förstås därför jag orkar vara vaken såhär dags, men de börjar svida i ögonen kan jag meddela. Tror att morgondagen kan bjuda på en tripp till öppningen av media markt om jag har lite att göra vilket jag lär ha:) men den som lever får se:) äh nu är det färdig bloggar för ikväll!:)
Ha de gott! Kram /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0