ingen rubrik:)


gahh vad seg man blir av dehär vädret. skulle kunna ta en powernap tror jag, men de ska jag inte. har vart på stan idag med verran och har såklart hittat massor men inte allt som behövdes, skor saknades, jag har nämligen vart i stort behov av nya jenas och skor, känns som att jag använder kläderna tills det bara är trasor kvar av dom men nu jäklar har jag två nya jeans, två nya t-shirtar och en packe med sockar.. väl behövt!
så ikväll blir det att åka till byn och även sova där, de är inte varje dag inte.

på tal om inget alls så kan jag tillägga att jag har en icke trevligt träningsvärk sen jag var ute och kutade för två dgr sen.. inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0