Måndag 14/11

Åter igen ett natt-inlägg, som typiskt att man kommer på att blogga när man ska sova.. Det är typ som när man gick skola, jag fick som bäst inspiration att plugga när jag skulle sova. Tror det kan bero lite på att jag är för trött för att bry mig om vad som händer runt omkring mig och koncentrerar mig då på en sak istället för allt annat:)
Nå ja har iaf ikväll vart en sväng till stan och fikat med gänget:) åh vad glad man blir när man träffar dom:) de är aldrig en tråkig stund med dom! Kul med de initiativet Martina!:) dock så känns det nu och direkt efteråt att jag inte skulle ha tagit nå fika, hade vart bättre med bara en kaffe, blev så himla mäktigt att jag nästan mådde illa efteråt. Nå ja, imorgon kommer jag dessutom gå-bort den där kladdkakan för mamma snor min bil imorn från jobbet, så ska gå hem... De är ingen kort bit att gå för er som inte redan vet det. Så är det med det! Tänkte förresten lägga upp nå bilder från helgen som varit men de är inte så säkert att jag lyckas. Nä det gjorde jag inte heller... Får bli en annan gång:)
Ha det gott! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0