skön kväll

gokväll!
sitter här hemma och myser under en filt i min soffa, har kollat lite idol och tagit det riktigt lugnt. faktiskt så har jag inte alls vart så himla rastlös som jag jämt är här hemma om kvällarna,fantastiskt! men det är just ensamheten som är de jobbiga tror jag, jag behöver liksom liv och rörelse kring mig. konstgt dock att man inte vänjer sig efter att ha vart singel drygt ett halvår. 

nå ja, surrade just med mammsen om att jag ska göra lite jul här hos mig, och måste köpa lite nytt krams som stjärnor´och ljusstakar, så jag ska få lite smakråd av henne imorn då vi ska handla lite sånt och pynta tillsammans:) hon kan som de där:) sen finns de en annan brud som verkligen är himla duktig på inredning är Emma O, måste säga att hon gör jämt så fint när hon gör om. kolla hennes blogg så får ni se hur juligt och fint det är hemma hos henne och niklas:) jag är avis!:)

gahh jag somnar! blir en tidig fredagkväll känner jag.. för imorn ska jag ut och härja:)

bakade igår.. här är bilder:)






Ha det bäst! Kramar / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0