Söndag!

Alltså allvarligt! Varför sover inte jag nu? Borde vara trött ju, hatar att man har så mycke tankar precis när man ska sova. Har förresten var och käkat och umgåtts med Amanda, Sara, Isa och Maja då de var Amandas tur att bjuda på middag. Vart himla gott måste jag säga.. Problemet är bara att man får prestations nojja nu för nästa gång är det jag som står på tur. Har försökt fundra superlänge på vad jag ska göra och nu börjar jag få lite tankar om vad man ska göra:) det är just 3-rätters som är svårt eller förrätten skulle jag vilja säga.
Hm förresten så har jag nu bestämt att jag ska köpa ett halvårskort på stil, skulle behöva röra på fet-arslet! Så till veckan tänkte jag komma till skott:) har ett hopp om att få med mig nån när man tränar men borde ju gå med tanke på att de är många kompisar som tränar där:) sen måste jag tvinga verran att också köpa kort, visst Veronica?;)
Gjort klart ett till armband idag, det är svart med en vanlig tre-fläta med tre i varje, om ni nu fattar min förklaring, kanske inte.. Lägger upp bild imorn:)
Är lite tröttare nu så får göra ett nytt försök till sömn!
Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0