Tisdag

Hallå gott folk!
sitter på fetröven i soffan här hemma och ha de rätt så gott:) har just sett "112 på liv och död" och druckit en kopp te. annars har jag efter jobbet vart och hälsat på mina mor-föräldrar och käkat lite palt till middag, mycket gott! fasen vad jag har klarat mig från att kocka i veckan, igår käkade jag hos mor och far, till lunch idag frågade verran om jag ville käka på stan med henne, riktigt gott och trevligt med exotic-mat och till middag idag blev det som sagt palt.

Annars har jag vart sugen på baka lussekissar i veckan men får verkligen inte fingrarna ur till att göra det. nå ja det är ju bara första advent som passerat, så är ju inte jul än ju:) dock så vet jag att dom kommer bli sjukt fula och ojämna i storleken, så blir nog inte så mkt att hurra för. huvudsaken är ju faktiskt att dom smakar gott!:P

vad händer annars då.. typ inget skulle jag vilja säga, eller jag vet inte:) haha
 nåja , ha det gött alla fina!!

Puss & Kram♥ / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0