Tisdag

Hejhej!
Ligger just nu i sängen och borde sova men de snurrar en del tankar i mitt huvud just nu så tänkte att jag kanske hinner bli lite trött när dehär inlägget är klart, bloggar nämligen genom mobilen så går inte så fort heller. Har vart en sväng till min mormor och morfar idag och fått mig lite middag i form av hemgjord pizza:) mums!
Så blev där typ halva kvällen sen har jag knåpat på med ett till armband som blev klart idag, åter igen ett rosa:) hade tänkt lägga upp en bild på det men mobben ville inte de ikväll så ni får överleva:) har kommit fram till vad jag ska vara på lördag hos Annika vilket blir en tjuv eller rättare sagt en från björnligan:D ska bli så himla kul längtar!!
Nu är det förresten bara imorgon jag jobbar heldag innan helgen! Nice, nice!!
Nä nu somnar jag snart.. Men kommer bild imorn om jag nu kommer ihåg;)
Puss & kram /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0