vad ska man göra?

hajhaj.. fasen vad jag är trött och seg och har vart det hela dagen känns det som, de har vart på himla dött idag på jobbet, ingen höjdare om ni frågar mig. och nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra av denna kvällen, skulle som vilja baka fler peppisar, eller lussekissar nu när det inte blev som planerat med ett besök på ny-fiket i stan med sara och isa. eller om man helt enkelt ska slöa bort kvällen,, kanske en powernap. får vad jag känner för, borde ju som dra igång med ett nytt armband för jag har två ogjorda som ska vara klar innan jul:/

blir nog bra vilket som, men de var allt för nu!

Kram / E



Kommentarer
Postat av: Patrik

Dött på jobbet? jag var ju in två gånger =) kan ju knappt bli bättre än så =)

2011-11-30 @ 22:23:17
Postat av: Emma Nordström

två? nähä en gång vad jag har sett:)

2011-12-01 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0