Nolia.. Fan!

Morsning korsning! lördag natt.. Hmm varför ska jag somna innan 20.00 på kvällen och vakna nu halv två på natten. Totalt onödigt. Helt bortkastad lördagskväll. Kan ju inte annat än säga att jag var trött efter första dagen på Nolia mässan, när jag dessutom var bakis. Första dagen gick enormt segt.. Sålde inte en ända kamin i min monter, medan Johans monter var folk i hela tiden och han sålde 7st plus att han hade fler på gång. Men på Onsdag är det dags att byta monter och då ska jag kränga kaminer! Annars kan jag ju meddela att jag hade en helt fantastiskt trevlig kväll igår kväll på kalaset. Emma, jag, Lenita och Sandra Nyman var till och börja med hos bästaste Emma och käkade och härjade på och sen vidare mot kalaset:) förresten så längtar jag redan till jag får helg igen och de jäkliga är att de är 12 arbetsdagar tills de händer så kan ju bara drömma och längta.. Nå ja dröm så sött,för de ska jag. Kram / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0