Tänk efter lite och var glad..

Tjoho nu är jag tillbaka igen!:)
Dock krävdes lite flirtningar från min kanske trognaste läsare Lenita:) jag har bara inte orkat blogga om "ingenting" som jag känt. Trotts de känns de iaf som att man hunnit med lite grann. Nu är de ju iaf 5 dagar till julafton och jag får julledigt efter imorgon. Känns fantastiskt trevligt!:) dock har jag inte så stora planer för min lediga tid vilket jag bör ha för att inte bli uttråkad;) hehe men nu har ju faktiskt många hemvändare kommit hem för julen och Emma är tillbaka från sin "semester/tripp" till Martina i Jönköping. Så på lördag ska jag träffa Annika och Emma. Sen blir de nog att umgås med Lelle nån dag, och ja Sandra vill jag ju träffa, älskade Alfred.. Ja de är ganska mkt jag ska hinna med märker jag;) hihi kul iaf!!

Plötsligt slås jag nu av tanken.. - fasen vad jag trivs med de mesta! Life is good!!:D det finns självklart hur mycke som helst som man vill ha mer av, men man stannar allt för sällan upp och känner sig glad över de fina man har. Fast drömma ska man alltid!

Puss / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0