2012-06-27

Hello, ursäkta att de aldrig blev nå bilder men fattar inte hur man får upp fler än en bild.. dom har som gjort om hemsidan plus att jag inte kan logga in via appen, surt som fasen, för den var fasen bäst att blogga från så länge den funka;)haha
nå ja, jag jobbar och står i som vanligt vilket jag säkert inte behöver säga. annars har de vart en stillsam kväll med besök av mammsen som kom förbi på en latte innan hon började jobbet ikväll. Har även kört en maskin tvätt och nu sitter jag och googlar så mkt jag hinner på lite olika fest- lekar/aktiviteter till vår after work nästa fredag. De är ju så himla kul när man får ta fram barnasinnet och bara härja på:) Men dock gör jag inga större framsteg i letandet:/

Förresten kära vänner! Jag har äntligen klippt mig och även pangat två till hål i högra örat, så himla kul med lite nytt! jag är förövrigt sjukt nöjd med håret fast jag inte gjort några drastiska förändringar, men det känns bara så frächt nu.Underbart! Jag tyckte hon som klippte mig på Satch i shopping var kanon duktig, så dit borde ni gå;) sen kunde jag ju såklart inte heller hålla mig från att köpa en inpackning på salongen;)hehe

jaja allt för idag pusss! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0