En fantastisk midsommarhelg!

Hallå alla fina! Tillbaka till bloggandet efter en fantastiskt fin midsommarhelg med vänner och familj. Helgen startade med ett traditionellt firande i brändöhamnen, dock inte tråkigtb för det, hade med mig fina vänner och träffade mycke folk som man annars inte ser allt för ofta. vart tydligen någon typ av rekord med folk och försäljning,, haha allt blev slut i matförsäljningen och brändöns idrottsförening tjänade tydligen bra på denna trevliga tillställning:) tänk så bra att så himla många från byn ställer upp och hjälper till ideellt så detta faktiskt kan bli av(dock inte jag, i år). Vädret var toppen och för en gångs skull slapp vi regnet:D

Efter jag, Verran och Mallan kände oss nöjda på vad hamnen hade att erbjuda prommade vi hem och bytte outfit innan de bar av på nästa trevligheter. Vi prommade vidare till Nymans för grillning, kubbspel, dans, mera spel och massa onyttigheter och mat till tusen.;) förresten en sak vill jag tillägga..MYGG! hemskt.. nå ja här kommer lite bilder:)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygga bruds!

2012-06-26 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0