Längtan efter värme

Drömmer verkligen om att få resa hur mkt som helst! Men när ska man? Nu har jag faktiskt nästa mål på när de ska bära av och de är inte allt för långt bort, faktiskt slutet på augusti början på september sticker jag och Emma-pemma till Cypern. Är så sjukt sugen på sol och värme! Sen är de bara att hålla tummarna på att vi får lite sommar här hemma i sverige snart och framförallt slutet på juli månad då jag börjar min semester. Fatta vad skönt att bara ligga i en solstol och steka, eller ligga och mys i klarblått hav!..

Annars travar vardagen på som vanligt och jag knegar på som vanligt på jobbet. Tur att man har bästaste Emma och Lentia som är solstrålar och piggar upp från de "vanliga vardas*" <3 Är rätt kämpigt just nu med häcken full med jobb och jag känner att kroppen är totalt slut efter en dag på jobbet. Har tex idag sovit 2 timmar och 45min efter middagen plus att jag sover 7-8timmar/natt.. kräver alltå rätt mycke återhämtning efter en dag. Så nu ser vi fram emot en långhelg med lite sol och glatthumör:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0