Lite för mycket av de goda kanske?

Go kväll:) vilket fantastiskt väder vi haft idag! Man blir bara SÅ glad av detta!:) synd bara att man inte får bli brun eller söta fräknar av att jobba inomhus;) har iaf även idag passat på att ta vara på sista soltimmarna efter jobbet genom att ligga på balkongen och pressa.. Ja eller sova^^ sen var jag och Emma till kvantum och syndade, mjukglass i solen i norra hamn skulle de bli men såklart hann solen gå i moln:/ nå ja, fick ju glass iaf och jag invigde min nya klänning:)

Förresten så har jag allvarliga funderingar på vad jag ska göra på midsommar?! Med vem ska jag fira den med och vart ska man vara??.. Känns piss och inte veta:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0