Lördag

Helt slut i kropp och knopp ligger jag här i egen soffa efter att just ha käkat mig en löjromstoast med en cola till- inte illa!;) har vart och jobbat den sjätte dagen denna veckan och nu är de bara och pusta ut och njuta av sista lediga dagen innan de är dags att tuta och köra igen^^. Gårkvällen vart toppen! Hade tre fina brudar här. Käkade taco, fixade oss och sen lite vin på det innan de blev utgång på Olearys. Fantastiskt!:) blev verkligen impad av de stället alltså! Så himla fint!:) synd bara att man glömmer att ta bilder så man har nåt att lägga upp. Eller hur Lenita?;)

Nå ja ska minsann ta mig en till toast och sen en varm dusch innan jag kryper under en varm filt framför tv:n. Underbart! Puss och Kram!



Kommentarer
Postat av: Lenita

Haha ja precis vart är bilderna:) men coca colan såg god ut iaf ;)

Svar: hehe de funkade inte riktigt som jag hade hoppats:P
Emma

2012-06-02 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0