Ojjoj skärpning nu..

Jag hackar efter med bloggandet en massa nu fast jag hade haft massa att skriva om. Illa!

Nå ja har iaf shoppat lite nytt som jag så stolt vill visa upp. Två nya plagg och en rosa radio till köket:))
En klänning från Gina som är kortare framtill och längre baktill med ett flätatskäp i midjan. Toppen ser ni ju på bilden men de snyggaste ser ni inte.. Den har en snygg djup rygg också;) också från Gina ;) hmm de var dock inte meningen att jag skulle shoppa nåt idag utan åkte nämligen till stan av anledningen att jag skulle klippa mig om nån hade en drop-in tid åt mig, men icket! Så pengarna försvann på annat. Jo förresten de viktigaste av allt!! Jag köpte ju ett tyg på Ohlssons tyger som jag nu i kväll har knåpat ihop till en gardin:) i hopp om att få till ett mysigt kök.. Svårt kan jag meddela.


Sen vill jag även berätta lite snabbt om fredagskvällen som blev kanonkul! Lite hemmafest hos Emma och Niko, vin, svammel, surr, nattbad, pizza och allmänt bra!:) vilka fina vänner man har, bra helger helg efter helg! Kan ni fatta!<3

Sen igår var jag till stugan och hälsa på familjen och käka go middag och basta, fantastiskt!!

Kramar!! Psst.. Ska bli bättre på blogga mer:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0