res-sjuk..

åhh.. vill så mycke bara sticka iväg på en resa(eller ja, en kommer inte ens mätta mitt begär). Vill åka till Cypern(vilket jag ska), London, Barcelona, Usa, Paris, ja hur mycke som helst vill jag. Men nu har jag suttit hela kvällen och kollat resor och nu är jag sjukt sugen på Mexico,Cancun googla så får ni se själv ;) Sjukt fint! dock så kostar resorna minst 20.000kr/pers så de är ju kanske nåt man måste ta en längre fundering på. Sen vore de fint att fara till Kina eller varför inte Florida eller Barbados?? Ni hör ju! sjukt övertaggad.. Snälla är de nån som vill och kan följa mig, annars så tar jag banne mig med morsan eller pappsen.
Ja, se bara! hittade dessa bilder, Sjuuukt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0