Shoppingrundan

Har just kommit hem efter att ha vart och kutat runt på stan i hopp om att hitta ett par nya jeans, en freebra och kanske nåt snyggt linne.. Tror ni jag hitta nått sånt som jag kände mig nöjd med.. Nej, såklart! Provade massa jeans men inget dög.. de är så typiskt! Kom istället hem med två nya tavelramar till köket och en lykta att ha hängades i fönstret. Skulle verkligen behöva få färg på mitt kök.

Nu väntar ett långt(eller kort) cykelpass på Amanda Å tävligscykel. Ska nämligen prov cykla den och se om de kanske kan vara nåt för mig. Så vi får se:) sen blir det middag hos mams och paps, skönt att slippa kocka;) sen provade jag förresten köpa mig en låda från salladsbaren på kvantum, är så himla sugen på att äta den men ska spara till lunch på jobbet imorn:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0