Toppen

Hallå, söndag åter idag och regnet öser ner utanför fönstret. Igår vart de BBB-Båten med Veronica, Malin och Moa för en god middag ute i kvällssolen, helt bedårande fint var det! Vi åt lite olika rätter allihop, jag åt pasta med nå kyckling och pesto, Moa åt röding, och Malin åt en Caesarsallad. Vad ska jag säga, jag tycker inte riktigt maten lever upp till ens förväntningar, de är ju gott men de kan bli bättre. Kycklingen var rätt torr och sen fick Veronica vänta mer än en timme på sin mat, hon blev helt enkelt bortglömd:/

Nå ja ska nog ligga kvar i sängen en stund till, sen blir de nog en sväng till stan och handla nåt till min kära brorson Alfred som kom till världen igår<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0