Äntligen Fredag!

wohoo äntligen fredag! lika med att få sova länge imorn!( eller länge och länge till halv 9) :P

helgen är ju alltid efter längtad så klart men de har vart en bra vecka annat om man räknar bort gårdagens arbetsdag.. KAOS! för mig iaf. orkar inte förklara men så var de ialla fall:) jag måste bara säga att jag är sååå glad över att tatueringen blev så himla fin. kan erkänna att jag nojjade ganska så mkt sista dagarna och var nervös över att jag kanske skulle ångra mig osv. Men nöjd är jag då:)

nu sitter jag mätt och belåten och surfar lite smått i väntan på att verran ska titta förbi:) så blir att dippa grönsaker surra och kolla tv resten av denna underbara fredagkväll om nu inget annat dyker upp:)

Puss & kram ♥ / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0