Inbackad

Jaha, kul.. Kan bli så jäkla förbannad när folk inte behandlar andra som man vill bli behandlad själv! Blev nämligen på- backad idag på kvantum, och vad händer han bryr sig inte. De var lång bilkö bakom mig och bilen framför är påväg att backa för att väja för en bil som backar ut från en p-ruta och backar alltså rakt in i min front. Jag lägger mig såklart på tutan när jag känner att har knuffa till mig för att få han och sluta. Och de gjorde han också och åkte och tog en parkering. Jag åker ingenstans i väntan på att han ska kliva ur bilen och kanske komma fram till mig och kolla om de blev nåt men nejnej!! Han går raka spåret in och handlar! Jag med den gigantiska kön bakom mig är ju illa tvungen att köra fram där jag inte är ivägen för andra bilar. Jag kunde som tur var inte hitta nåt märke från krocken så jag skippade att kuta efter killen. Less man blir att han inte ens brydde sig!! Jag hade då iallafall gått fram och frågat om de blev nåt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0