Suris!;)

Söndag igen då! Oj vad veckorna går, jag hade besök av verran här i fredags och jag sa de till henne att jag har inte hunnit med denna vinter! Vi har ju fasen vår nu ju. Skönt de när man inte är nån vinterälskare så:) tror de kan vara att jag hela tiden har haft nåt kul framför mig. Nåt att längta till:)

Annars vad ska man säga om denna dag.. Sur- söndag! Jag kan liksom inte tycka om söndagar även om jag har gjort nåt kul så hjälps de liksom inte de är bara en skit dag.. Har tex vart till byn och snyltat på lite nybakta bullar och sen tog jag med mig lillasyster till Statoil i persön och köpte glass. Stackarn har feber och var less på sitta inne så hon blev glad när jag kom med förslaget:) sen kom hon hem till mig ett tag och vi kolla hockey matchen på tv( fast jag somna) inte så konstigt med tanke på Luleås usla prestation..

Ja, that's it! Som den slöa människa som jag är blev träningen inget av.. Men imorn!:D hehe

Kram /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0