Nu är det nära! fredag snart:D

höhö, ja.. som ni ser så är de fest som väntas imorn! Hoppas verkligen (och tror) att de kommer bli lika roligt som vanligt när de är firmafest:) har iallafall prvat kläder ikväll och även igår kväll, alltså jag vet inte.. känns som att de är flera fina plagg jag lånat av verran och har även egna som ja velar mellan men inget känns såklart klockrent:/ nåja väskan är packad med några allternativ så får vi se vad de blir.

annars blev de träning idag, spinning med nya spinningskorna, och sen ´gym med Emma och Elin:) känns som skönt att jag iallafall fick in två pass denna vecka, jag har ju trots allt cyklat alla dagar till jobbet ju:P

psst.. längtar så sjukt mkt efter att äta nån riktigt god mat, sova och bara göra ingenting, fint de ska bli lördag kväll. lugnt och skönt, och dessutom tycka i sig onyttigheter:P tänk er marabou..mm!

haha nä nu Måste jag sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0