Söndag morgon

Då var de söndag igen och tiden springer förbi med stormsteg! Lön på fredag!
Just nu sitter jag iaf vi frukost bordet och mumsar i mig en omelett. En enkelsådan med lite skinka, ost och örtsalt. Till efterrätt blir det vitaminer i form av jordgubbar och blåbär:) en bra start på dagen!:)

Nu blir det snart en sväng mot byn, träffa Alfred, smaka bröd när mamma bakar å lite sånt. Dock blir de nog en kort visit för kl 17 ska jag spinna, wohoo!:D
De känns förresten riktigt bra med träningen nu! Igår var jag riktigt duktig, sprang på löpbandet riktigt länge plus att jag joggade till stil och dessutom kändes det riktigt bra i gymmet! Hejja!;) så nu är de bara å mata på, synd bara att kortet går ut den 25e om jag inte minns fel. De blir då ett nytt ganska dirr efteråt:)

Sen kan jag ju meddela att mamsen är så gott som övertalad att följa med mig till utlandet;) höhö vi måste bara hitta en resa kring den 7 dec, och kriterierna är att den ska vara billig som dom som är ute nu;)

Äh nu ska jag göra mig klar så jag kan fortsätta övertalnings processen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0