Äntligen helg igen:)

God kväll!
Sitter här i soffan hemma och håller bokstavligen på somna. har vart en lugn fredags kväll med idol, taco och massa surr med verran såklart:) riktigt skönt att det blev en lugn kväll, har även planerat en liten tripp till en outforskad stad här framöver (ev Umeå) för en helg med shopping och utgång mm. månne bara hur många man ska vara när man åker? nån som skulle vilja haka på?:)

Nå ja, har inga större planer för morgondagen så får se vart vindarna vänder:) jag har inte så mycket att skriva om ikväll känner jag, men förhoppningsvis händer nåt kul imorn och då kanske det finns mer att skriva om.
förresten så undrar jag när min jäkla ear cluff kommer beställde den för 6dagar sen och den skulle komma på 3-5 dagar..vill ju ha den nunu NU!

Kram♥ / E 



Kommentarer
Postat av: Sandra

duu skulle kunna komma och shoppa med mig i sthlm! ^^

2011-10-08 @ 00:17:25
Postat av: Emma Nordström

ja det är också ett allternativ:)

2011-10-08 @ 10:35:43
URL: http://lifebyemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0