bara ett litet tack

Tänkte bara framför en grej som jag tänker på då och då i olika sammanhang. det är att jag tycker att vissa människor(även jag ibland) är alldrens för dålig på att berömma varandra eller säga tack! och det handlar inte om att bara säga tack,utan på ett sånt sätt att den personen som får tack:et känner att man verkligen ha hjälpt/gjort något bra! det tycker jag är jätteviktigt! det är verkligen nåt som gäller både den som ger beröm och den som får beröm. jag tror att det ger nån slags peppning som inte behöver handla om något märkvärdigt utan bara något som lyfter upp vardagen och gör livet lite gladare!

jag vill bara avsluta dehär inlägget med att jag inte syftar på någon person i min omgivning specifikt, men tänk på saken:)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll! Kram♥ / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0