Ny vecka nya möjligheter!

Halloj! måndag kväll, och när jag tänker efter hade jag faktiskt ingen söndagsnojja! fantastiskt! kan nog bero på att jag faktiskt gjorde nåt på söndagen. var bland annat på halv åtta ho Sara där det blev trerätters och så.. trevligt må ja säga:)

Sitter iaf nu hemma vi köksbordet och har käkat lite räkmackor till middag, var kvar räkor sen i fredags så passade på att käka upp dom. sen har jag även vart en sväng förbi kvantum och handlat diverse mat och även en present till farmor som fyller 70år imorn. hon säger jämnt att hon inte vill ha nåt i present när det är jul och hennes födelsedag. men jag köpte då iaf ett presentkort+ en bingolott och en triss, hoppas på vinst!:P hela familjen ska fira henne imorn med käk på waldorf, mums!!

Förresten! vet ni om att det är exakt två månader till julafton idag, eller drygt åtta veckor som man också kan säga:) det betyder ju även att det är drygt 9 veckor till jag ska till Thailand:D

På Återseende! Kram/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0