Söndag



hej på er! hoppas ni haft en bra helg vilket jag verkligen haft:) en lång och skön helg har det vart med både lugna och festliga kvällar. hade ju en mindre tjejfest här igår vilket vart jäkligt lyckat, trotts att vi blev färre än beräknat, detta måste göras om må jag säga!:) vi avslutade kvällen på allstar med massa dans:)

denna dag har alltså vart en riktigt seg dag då jag har sovit bort/segat bort halva dagen, halv 4 nån gång pallrade jag mig ut till byn och hälsade på mamma och pappa, och har vart där till 20.30. så nu är det bara att inse att det är slut på det roliga och allvaret är igång igen. jobb jobb väntar

På Återseende Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0