En ledig dag

men åhh, har vart runt och kollat på lite köksmöbler idag och har i princip bestämt vad jag ska ha för nåt.. och han som jobbade på wika sa att det fanns på lager och så åkte vi iväg en sväng(jag, mammi och verran), sen skulle vi åka tillbaka för att köpa dessa möbler då. men innan vi for så sa mamma till mig "ring dit och kolla så dom nu finns innan vi åker", och vad händer han som vi fick hjälp av när vi var där tidigare på dagen hade förmodligen sett fel. så en besviken Emma fick inte sina möbler idag.. aja om jag har tur så hittar jag nåt på Mio eller Skinnexpo imorn, ska dit och kolla också:) jag är lite så att när jag bestämmt mig att jag ska ha ett bord nu så kan jag inte vänta 2-3veckor som det tar om man ska beställa dom:)

nå ja, har iaf vart på stan med Verran idag och vi fyndade oss lite saker både hon och jag, jag såklart inredningsprylar XD har fått nåt himla ryck med sånt:) sen hr jag även träffat mamma och pappa ensväng som ni kanske förstår, dom har vart en sväng i sundsvall tidigare i veckan och då har jag sovit i byn med mina yngre syskon. så som tack för det så hade dom med sig lite småsaker som jag pratat om att jag hade velat ha och försökt få tag i, vilket var en vit bokstav ett "X" som jag nu placerat p en av tavellisterna i köket. dom hade även hittat små skålar från cervera att ha sås i, super fina.. och två småmattor till badrummet. tack så mycket!:)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss & Kram / E

här kommer lite bilder




Ettav mina fynd idag:)


X:et jag fick av mamma




bullbak i torsdags


små-skålarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0