helgen som tyvärr är slut..

Hej på er! klockan är alldelens för mycket för att blogga men jag har nämligen inte hunnit innan, den här helgen har vart ganska lagom, utgång fredag, jobb lördag 10-14 sen en tripp till byn, och sen hem och städa lägenheten vilket verkligen var påtiden, så nu har jag fint igen:) sen blev det inte mycket mer av den lördags kvällen för jag slog på en film som hann gå sådär en 20min innan jag sov så gott i min sköna soffa. och då kanjag meddela att klockan var så mycket som 9 på sin höjdXD

sen idag har jag vart en sväng tillstan med verran och jag har shoppat mig ett par nya jeans som jag förövrigt är sjuk onöjd med eftersom jag haft dom en kväll och dom har tappat passformen TOTALT! less.. men jag hittade mig även ett super fint halsband från gina, och även en t-shirt från monki;)
sen har jag även idag vart ut till byn och hälsat på en stund, och sen avslutade jag denna underbara helg med en riktigt skön filmkväll.
På återseende!
Puss & Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0