Lördag

fy fan alltså.. har just kommit hemfrån jobbet helt slut kan jag meddela. så himla typiskt, jag försover mig aldrig men imorse hände nåt i kommunikationen mellan mig och väckarklockan, såklart den dagen jag var tvungen att vara 45min innan vi öppnar för att fixa till div. grejer inför jötuldagen, och såklart så vaknade jag 09.25 och vi öppnar 10.. ja ni hör ju.
Tror att sexdagars veckor två veckor i rad sätter sina spår, plus att jag är rätt trött sen igår. Igår blev det att fira fröken Sara Jonsson som fyllde 20 sen blev dett allstar igen. känner att jag skulle behöva ta det lite lugnare på helgerna här framöver har vart ut så himla många helger nu på raken.
 fan jag kom just på att jag glömde kaffe byggarn på på jobbet, så är ju bara att åka tillbaka:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0